Η εξομολόγηση της Εύης Βατίδου. Τι αποκάλυψε για το διαζύγιο της με τον Αλέξη Κούγια

Η Εύη Βατίδου βρέθηκε στο «Πρωινό», το μεσημέρι της Τρίτης, και... μίλησε για τον γάμο της με τον Αλέξη Κούγια, για τον πολύκροτο χωρισμό τους, για την κατάσταση της σχέσης τους σήμερα, για τον λόγο που δεν έχει κάνει κάποια σοβαρή σχέση μετά το τέλος του γάμου τους, αλλά και για το ενδεχόμενο μιας επανασύνδεσης.

Για την αρχή της σχέσης της με τον Αλέξη Κούγια, η πρώην Σταρ Ελλάς τόνισε: Τον ερωτεύτηκα τον Αλέξη. Τον είδα μπροστά μου και εντυπωσιάστηκα. Ήταν όλο του το πακέτο. Για μένα ήταν ένας δυναμικός άνθρωπος, ωραίος, με ένα ωραίο βλέμμα... Με συγκλόνισε! Ζήσαμε έναν έρωτα, ένα παραμύθι. Και θέλησε αμέσως να με παντρευτεί. Με τίμησε. Μου είπε “Δεν θέλω να σε έχω απλά σε σχέση. Θέλω να παντρευτούμε, να κάνουμε παιδιά”. Μου φάνηκε καταπληκτικό εκείνη την εποχή». Σχετικά με τις φήμες ότι ο Αλέξης Κούγιας της επέβαλε να σταματήσει να εργάζεται στην τηλεόραση, κάτι στο οποίο η ίδια αντέδρασε μετέπειτα και η σχέση τους οδηγήθηκε στο διαζύγιο, η Εύη Βατίδου εξήγησε: Εμένα δεν μου είπε τίποτα τέτοιο. Απλά με τον τρόπο του μου έλεγε ότι από τη στιγμή που δεν έχουμε ανάγκη οικονομική, θα ήθελε έναν άνθρωπο να κοιτάξει τα παιδιά και ίσως μετά αργότερα εγώ θα μπορούσα να κάνω κάτι επαγγελματικό. Κάπως έτσι έγινε η συζήτηση. Ποτέ δεν ήταν αυταρχικός. Ποτέ δεν μου είπε να μη ξαναδουλέψω στην τηλεόραση. Αλλά δεν έχει και πολλή σημασία όλο αυτό. Εγώ αφοσιώθηκα στα παιδιά μου και στον άντρα μου εκείνη την εποχή αλλά στην πορεία είδα ότι δεν μου βγήκε. Είμαι ένας άνθρωπος πολύ ενεργητικός. Έχασα την ανεξαρτησία μου. Δεν με πείραζε εάν έβγαζα χίλια, δύο ή τρεις χιλιάδες ευρώ. Ακόμα και πεντακόσιες δραχμές να έβγαζα, αισθανόμουν πιο ασφαλής, γιατί ήταν τα δικά μου χρήματα. Δεν σημαίνει κάτι που ο άντρας μου μπορούσε να καλύψει τα πάντα και που ήταν καλύτερα οικονομικά. Ήθελα να βασίζομαι σε μένα και να πατάω στα πόδια μου, κάτι που δεν το κατάφερα ακόμα». Για τις επαγγελματικές της προσπάθειες, μετά το διαζύγιό τους, τόνισε: Μετά την τηλεόραση, προσπάθησα πολλές φορές να κάνω κάτι νέο επαγγελματικά. Έκανα μια εταιρία δημοσίων σχέσεων, άνοιξα δύο μαγαζιά στο Σύνταγμα... Δυστυχώς πέσαμε πάνω στη φοβερή κρίση, τις τρομερές ανακατατάξεις και σε όσα γινόντουσαν στο Σύνταγμα. Μπορώ να σου πω ότι έζησα πολεμικές καταστάσεις. Έσπασαν το μαγαζί, ενώ ήμασταν υπό κατασκευή και χωρίς να είναι αδειοδοτημένο το μαγαζί. Έτσι δεν πήραμε και τίποτα πίσω από το επαγγελματικό επιμελητήριο. Το μαγαζί τελικά δόθηκε, το ποσοστό μου δηλαδή. Δεν έχασα χρήματα, αλλά δεν έβγαλα κιόλας». Πώς είναι η ζωή της σήμερα και η σχέση της με τον Αλέξη Κούγια; Η Εύη Βατίδου εξομολογήθηκε: Σήμερα ασχολούμαι μόνο με τα παιδιά μου, είμαι μαμά. Ο γιος μου, ο Χρήστος, είναι στα 13, πάει στην πρώτη γυμνασίου, και η Μάρια είναι 10 ετών, πάει τετάρτη δημοτικού. [...] Με τον Αλέξη είχαμε ένα άσχημο διαζύγιο. Σήμερα περνάμε αρκετό χρόνο μαζί γιατί δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Είναι ο μπαμπάς τους και είμαι η μαμά τους. Όταν ο μπαμπάς τους θέλει να έχουν ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα στη ζωή τους, δηλαδή το σκάφος τους, το σπίτι τους και ό,τι έχει εκείνος, και θέλει μάλιστα να το παρέχει εκείνος, θέλει να συμμετέχει δε και σε αυτό, εφόσον εγώ αυτό δεν μπορώ να το προσφέρω, έτσι όπως έχουν έρθει τα πράγματα, πάω κι εγώ μαζί. Τι να κάνω; Δεν περνάω κι άσχημα. Μια χαρά είναι. Το να περνάω με τον Κούγια δύο μήνες τον χρόνο σε σύνολο, δηλαδή δυο Σαββατοκύριακα, τα Χριστούγεννα, δεκαπέντε μέρες το καλοκαίρι, δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Δεν υπάρχει πρόγραμμα με την έννοια εκείνος να παίρνει τα παιδιά το Σαββατοκύριακο και να μου τα φέρνει. Ο Χρήστος απλά ανοίγει την πόρτα, γιατί ο Αλέξης μένει δύο τετράγωνα παρακάτω, και πάει στον μπαμπά του. Γίνεται ό,τι θέλουν τα παιδιά. Δεν μπορούμε να βάλουμε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα στα παιδιά». Μάλιστα, όταν ο Γιώργος Λιάγκας τη ρώτησε αν υπάρχει το ενδεχόμενο επανασύνδεσης με τον Αλέξη Κούγια, εκείνη είπε: Δεν θα απαντήσω σε αυτό το πράγμα. Είναι μια ερώτηση που δεν μπορώ να την απαντήσω κιόλας. Ούτως ή άλλως, και όταν ήμασταν μαζί με τον Αλέξη, ήμασταν και δεν ήμασταν μαζί. Έλειπε και πολύ... Είχαμε, αν όχι μια περίεργη σχέση, διαφορετική. Ήταν διαφορετική από το καθημερινό ζευγάρι που είναι μαζί κάθε μέρα. Τώρα, σχετικά με το αν θα τα ξαναβρούμε, δεν μπορώ να απαντήσω. Δεν φαίνεται, όμως, ότι θα υπάρξει επανασύνδεση. [...] Εγώ πάντοτε δηλώνω ότι μετά τον Αλέξη δεν είχα καμία σχέση, σοβαρή τουλάχιστον. Αν είχα, θα ήμασταν μαζί ακόμα με τη σχέση τη σοβαρή. Ό,τι είχα ήταν άνευ σημασίας. Όταν έχεις συνυπάρξει με έναν άνθρωπο -όχι μόνο συνυπάρξει αλλά έχεις και οικογένεια μαζί του, γιατί είμαστε οικογένεια- ο επόμενος σύντροφος ή σύζυγος πρέπει να είναι κάποιος πολύ δυνατός άνθρωπος σαν προσωπικότητα. Για να μπορέσει να σε συγκινήσει και να υπάρξει συνεννόηση. Όταν είναι υπό, όταν δεν έχει ζήσει αυτά που έχεις ζήσει εσύ, τότε τι να σου προσφέρει; Να με πάει πού; Σε ένα εστιατόριο; Πάω μόνη μου. Πάω και με τον Αλέξη στην τελική! Ή πάω με τους φίλους μου». Τέλος, όταν ρωτήθηκε αν ζηλεύει τις κατά καιρούς φημολογούμενες συντρόφους του πρώην συζύγου της, η Εύη Βατίδου απάντησε: «Όχι! Δεν μαθαίνω κιόλας, δεν ασχολούμαι... Τα παιδιά μπορεί να μου πουν κάτι καμιά φορά. Αλλά δεν νομίζω ότι και ο Αλέξης έχει κάτι σοβαρό πάντως».

Via



Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Lifestyle

[Lifestyle][twocolumns]

More News

[Tv-News-Περίεργα-Αστεία-Video-fail-Photos-Jokes-Health][twocolumns]

Υγεία Ομορφιά Διατροφή

[Υγεία Ομορφιά Διατροφή][bsummary]