ΕΥΗ ΑΔΑΜ: ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΡΕΣ ΜΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ...

Θύελλα αντιδράσεων είχε προκαλέσει η

φωτογράφιση που έκανε η Έυη Αδάμ-

σε σέξι κόνσεπτ-μαζί με τις κόρες της, την 15χρονη Νεφέλη...

και την

13χρονη Δανάη. Την δυσαρέσκεια του εξέφρασε και ο πατέρας των κοριτσιών, Λάμπης Λιβιεράτος, μέσα από την προσωπική του σελίδα στο Facebook. Όπως τόνισε ο τραγουδιστής, δεν είχε καμία ενήμερωση για την συγκεκριμένη

φωτογράφιση.

Σε συνέντευξή της, η Εύη Αδάμ, απαντά στα επικριτικά σχόλια που ακούστηκαν. «Κάθε φορά που θα δουλεύω, θα πρέπει να δέχομαι επικριτικά σχόλια και να το

κάνουν θέμα; Πρέπει να απολογούμαι για τη δουλειά μου; Δεν έχω

καταλάβει...», δηλώνει στο περιοδικό You. Είναι αλήθεια ότι ο Λάμπης Λιβιεράτος, ζήτησε από το δικαστήριο να

καταβάλλει διατρορφή και για τις δύο κόρες του, του ποσού των 300 ευρώ; «Δεν θα ήθελα να σου απαντήσω πάνω σε αυτό... Μου αρκεί που ξέρουμε πολύ

καλά εγώ και οι κόρες μου τι έχουμε περάσει μέσα στο σπίτι μας και αυτό

είναι αρκετό...», απαντά. Πώς σχολιάζει το γεγονός ότι ο ΛάμπηςΛιβιεράτος άφησε να εννοηθεί ότι θα διεκδικήσει την συνεπιμέλεια των κοριτσιών; Άκου θα σου απαντήσω για μένα ... Την επιμέλεια την έχω και θα την έχω πάντα όπως επίσης από την πρώτη στιγμή έχω αναλάβει την φροντίδα και τα έξοδα των κοριτσιών», λέει η Εύη Αδάμ.

Via



Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Lifestyle

[Lifestyle][twocolumns]

More News

[Tv-News-Περίεργα-Αστεία-Video-fail-Photos-Jokes-Health][twocolumns]

Υγεία Ομορφιά Διατροφή

[Υγεία Ομορφιά Διατροφή][bsummary]