20 αξίες ζωής που μου δίδαξε η μητέρα μου!

Ο blogger Bert Christensen δημιουργός του χιουμοριστικού site Cyberspace Home μας παρουσιάζει (με έναν ιδιαίτερο τρόπο) τις 22 αξίες ζωής που του έδωσε η μητέρα του!

1. Η μαμά μου, μου έμαθε τη ΘΡΗΣΚΕΙΑ

Κάνε την προσευχή σου αν πρόκειται να φέρεις μέσα στο σπίτι τη λασπωμένη μπάλα!»

2. Η μαμά μου, μου έμαθε τη ΛΟΓΙΚΗ Είναι έτσι, γιατί το λέω εγώ!»

3. Η μαμά μου, μου έμαθε την ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ

Αν πέσεις από την κούνια και σκοτωθείς, θα σε σκοτώσω!»

4. Η μαμά μου, μου έμαθε την ΠΡΟΒΛΕΨΗ Φόρα πάντα καθαρό εσώρουχο, μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να γίνει ένα ατύχημα και να σε πάνε στο νοσοκομείο.»

5. Η μαμά μου, μου έμαθε την ΕΙΡΩΝΕΙΑ

Συνέχισε να ψευτοκλαίς και θα σου βρω εγώ έναν καλό λόγο να κλάψεις στ’ αλήθεια!»

6. Η μαμά μου, μου έμαθε την ΑΛΛΗΛΟΕΠΙΔΡΑΣΗ

Κλείσε το στόμα σου και φάε το φαί σου.»

7. Η μαμά μου, μου έμαθε τη ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΕΥΛΥΓΙΣΙΑ Να έχεις πάντα μάτια και στην πλάτη»

8. Η μαμά μου, μου έμαθε την ΚΑΡΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ

Θα καθίσεις στο τραπέζι μέχρι να τελειώσεις όλο το σπανακόρυζο.»

9. Η μαμά μου, μου έμαθε τη ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗ

Θα το φορέσεις το πουλόβερ γιατί θα κάνει κρύο»

10. Η μαμά μου, μου έμαθε την ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ

Στο έχω πει ένα εκατομμύριο φορές! Μην υπερβάλλεις.»

11. Η μαμά μου, μου έμαθε τον ΚΥΚΛΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΖΩΗΣ

Εγώ σε έφερα στον κόσμο, εγώ θα σε πάρω από αυτόν!»

12. Η μαμά μου, μου έμαθε την ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Σταμάτα να κάνεις σαν τον πατέρα σου»

13. Η μαμά μου, μου έμαθε τον ΦΘΟΝΟ Υπάρχουν εκατομμύρια παιδιά στον κόσμο αυτό που δεν έχουν τους καλούς γονείς που έχεις εσύ»

14. Η μαμά μου, μου έμαθε την ΠΡΟΣΜΟΝΗ

Περίμενε να πάμε σπίτι και θα σου δείξω εγώ!»

15. Η μαμά μου, μου έμαθε την ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Αν δεν σταματήσεις να παίζεις αλληθωρίζοντας τα μάτια σου θα μείνουν για πάντα έτσι.»

16. Η μαμά μου, μου έμαθε τη ΜΑΝΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ Φόρα το πουλόβερ σου, νομίζεις ότι δεν ξέρω πότε θα κρυώσεις;»

17. Η μαμά μου, μου έμαθε το ΧΙΟΥΜΟΡ Όταν πέσεις και σπάσεις τα πόδια σου μην τρέξεις σε μένα πάλι!»

18. Η μαμά μου, μου έμαθε την ΕΝΗΛΙΚΙΩΣΗ Αν δε φας τα λαχανικά σου δε θα μεγαλώσεις ποτέ»

19. Η μαμά μου, μου έμαθε την ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ Είσαι ίδιος ο πατέρας σου.»

20. Η μαμά μου, μου έμαθε την ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΟΥ Κλείσε την πόρτα πίσω σου. Σε βάρκα γεννήθηκες;»

21. Η μαμά μου, μου έμαθε τη ΣΟΦΙΑ Όταν θα έρθεις στην ηλικία μου θα καταλάβεις…»

22. Και το καλύτερο μου…

Η μαμά μου, μου έμαθε τη ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

Μια μέρα που θα κάνεις παιδιά εύχομαι να σου κάνουν τα ίδια»

Πηγή

Via



Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Lifestyle

[Lifestyle][twocolumns]

More News

[Tv-News-Περίεργα-Αστεία-Video-fail-Photos-Jokes-Health][twocolumns]

Υγεία Ομορφιά Διατροφή

[Υγεία Ομορφιά Διατροφή][bsummary]