Ατάκ... ες

ατάκες ατάκες... λέμε τώρα

Κυκλοφόρησε το "Έξυπνο Τζάκι".

Παίρνει τα ξύλα από την αυλή μόνο του... Αν ο χρόνος είναι γιατρός έχω πέσει σε ανειδίκευτο ... Πέτυχα 11 παπάκια με ΑΕΚτζήδες στη Κηφισίας, φωνάζω:

Μπράβο παιδιά που στηρίζετε την ομάδα" . Οι ποδοσφαιριστές είμαστε" , μου λένε ... Τι ωραία φωτογραφία . Που είστε εδώ ? Εδώ είμαστε άνεργοι στην Αθήνα Εδώ ? Εδώ είμαστε άνεργοι στο πατρικό μου ... Το αφεντικό την έχει πέσει σε όλες στο γραφείο, εκτός από εμένα.

Και όποτε του κουνηθώ λιγάκι, η ίδια άκυρη δικαιολογία, "Δεν γουστάρω άντρες".... Δεν ήμουν σίγουρος γιατί ο γιατρός μου συνταγογράφησε LSD για την δυσκοιλιότητα, μέχρι που είδα ένα δράκο και χέστηκα πάνω μου ... Ξυπνάω , και μου είχαν κλέψει: Ρολεξ, λεφτά, ένα Πικάσο, κάτι αρχαία αγάλματα, τη Φεράρρι και το μπλέντερ .

Μετά σκέφτομαι "Όνειρο ήταν. Δεν έχεις μπλέντερ"... Με ρωτάτε συνέχεια πως ρίχνω τα γκομενάκια τόσο εύκολα.

Διάθεση να υπάρχει παιδιά, διάθεση και Βιτάμ απλωμένο στο πάτωμα ... Η άλλη μου λέει να πάμε Βαρκελώνη γιατί της αρέσει η γλώσσα .

Kι' εμένα μ' αρέσει ο σολομός αλλά δεν πάω Νορβηγία ... Τώρα , ή πήρα τους αναπτήρες από όλη την παρέα, ή ο δικός μου γέννησε ... Ο Έλληνας οδηγός σου δίνει προτεραιότητα μόνο αν είναι παρκαρισμένος ... Στην Ελλάδα προτεραιότητα έχει αυτός που υπολογίζει το αυτοκίνητό του λιγότερο ... Θα πεθάνουμε και δεν θα μάθουμε τελικά πόσο κάνει “Ουαί και Αλίμονο”. Al dente είναι αυτό που πεινάς τόσο, που βαριέσαι να περιμένεις να γίνουν τα μακαρόνια και τα βγάζεις πιο νωρίς ε; Πούλησε ένας Κινέζος τη ψυχή του στον διάβολο...

και σε 10 μέρες χάλασε... Και στο σπίτι του Μητσοτάκη βρήκαν όπλα.

Δόρυ,ξίφος κ ασπίδα, αλλά αποδείχτηκε ότι τα έχει ως ενθύμιο από τη στρατιωτική του θητεία Βρήκα ένα μάρσιπο μωρού στο μπαλκόνι.

Μετά, κατάλαβα ότι ήταν το preety bra της Κυρα Λιτσας που είχε πέσει από πάνω... Σου φαίνομαι για καμιά εύκολη ρε? Τσόντα γυρίζουμε δεσποινίς, ανοίξτε επιτέλους τα πόδια να ξεμπερδεύουμε....

Via



Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Lifestyle

[Lifestyle][twocolumns]

More News

[Tv-News-Περίεργα-Αστεία-Video-fail-Photos-Jokes-Health][twocolumns]

Υγεία Ομορφιά Διατροφή

[Υγεία Ομορφιά Διατροφή][bsummary]