Οι Καλύτερες Αντρικές Ατάκες

όταν λέμε αντρικές... το εννοούμε Μωρό μου έχεις όρεξη για ταινία απόψε;; Ναι αμέ.... Παιδιά πάμε για ποτό θα κάτσει να δει ταινία... Η τεκίλα κόκαλα δεν έχει... και κόκκαλο σε κάνει ! Θα με πετάξεις σπίτι με το αμάξι;; Βεβαίως, αλλά πρώτα θα σου δείξω την συλλογή μου από κομμένα δάχτυλα ατόμων που μου πείραξαν το ράδιο... Θα λείψω λίγο, πάω για τρέξιμο... Θ’ αργήσεις; Όχι μέχρι το μπουγατσατζίδικο θα πάω... Πήρα κι εγώ ένα μπουφάν "μαϊμού", τώρα σκαρφαλώνει μόνο του στην κρεμάστρα!!! Χθες το βράδυ μου μίλησες λίγο απότομα και σκεφτόμουν να μην σε πάρω απόψε. Συγγνώμη. Καλά... 2 πίτα γύρο απ' όλα και μια πατάτες.... Σήμερα το πρωί είχα μια απίστευτη επιθυμία για τζόκινγκ, αλλά πέτυχα Μπομπ Σφουγγαράκη στην τηλεόραση και το ξεπέρασα... Καλώς ήρθατε στο νέο παιχνίδι της Τροχαίας...

Πρώτη ερώτηση για 350 Ευρώ:

Γιατί δεν φοράτε κράνος;; Μόνο ένα μυστικό μπορεί να φυλάξει η γυναίκα.

Αυτό της ηλικίας της.!!! Άλλοι μεθάνε και κοιμούνται με δίμετρες γκόμενες.!!!

Εγώ μεθάω και κοιμάμαι με τα παπούτσια.!!! Πήγα στο μπαρ χθες και ήταν όλοι στην ηλικία μου....

Συνολικά.... Το "μια ζωή πληρώνω αμαρτίες αλλονών" θα μπορούσε άνετα να είναι και ο εθνικός μας ύμνος... Οι αισιόδοξοι βλέπουν το ποτήρι μισογεμάτο...

Οι απαισιόδοξοι το βλέπουν μισοάδειο...

Η γυναίκα μου βλέπει μόνο δαχτυλιές σ' αυτό.!!! Πες καμιά ιδέα να πουλήσω μια περικεφαλαία αντίκα που έχω. Βάλτη σε αγγελία .

Και τι να γράψω ? Ζητείται μαλάκας για περικεφαλαία. Πόσο το πήρες το πράσινο smartάκι ? Καρπούζι είναι φίλε Σαν σκυλί δουλεύω τελευταία Τι σκυλί? Τεμπελόσκυλο Πάλι χυλόπιτα έφαγα

Έλα μην είσαι αχάριστος ... Άλλοι δεν έχουν να φάνε...

i-diadromi

Via



Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Lifestyle

[Lifestyle][twocolumns]

More News

[Tv-News-Περίεργα-Αστεία-Video-fail-Photos-Jokes-Health][twocolumns]

Υγεία Ομορφιά Διατροφή

[Υγεία Ομορφιά Διατροφή][bsummary]