ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Γιαγιά και εγγονή στον οίκο ανοχής

Γίνεται Αστυνομική έφοδος σε ένα οίκο ανοχής. Βγάζουν έξω στον δρόμο όλες τις κοπέλες από τον οίκο ανοχής...

τις βάζουν στην σειρά και αρχίζουν τον έλεγχο των στοιχείων τους. Την ίδια ώρα , από την περιοχή περνούσε μια γιαγιά που αναγνώρισε ανάμεσα στις κοπέλες την ανιψιά της και πήγε προς το μέρος της : Τι κάνεις κορίτσι μου εδώ; Γιατί περιμένεις στην ουρά; Να… , γιαγιά, … ξέρεις, … άκουσα ότι… θα μοιράσουν δωρεάν πορτοκάλια. Αλήθεια αγάπη μου; Λοιπόν θα κάτσω και εγώ στην σειρά μαζί σου,θα ήθελα να φάω μερικά.

Κάποια στιγμή φθάνουν οι αστυνομικοί, που έκαναν τον έλεγχο, εκεί που στεκόταν η γιαγιά. Ο ένας από αυτούς αμέσως αναρωτήθηκε : Θεέ μου, έζησα για να το δω και αυτό !

Γιαγιά , μα στην ηλικία σας πώς μπορείτε ακόμη να το κάνετε αυτό;

Η γιαγιά, έκπληκτη, του απαντά: Ναι, γιατί να μην μπορώ παιδάκι μου, βγάζω την μασέλα μου και τα πιπιλάω!

Via



Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Lifestyle

[Lifestyle][twocolumns]

More News

[Tv-News-Περίεργα-Αστεία-Video-fail-Photos-Jokes-Health][twocolumns]

Υγεία Ομορφιά Διατροφή

[Υγεία Ομορφιά Διατροφή][bsummary]