Το ξεκαρδιστικό γράμμα μαθητή σε καθηγήτριά του!

Έκανε φασαρία στην τάξη και η δασκάλα του τον μάλωσε, ζητώντας του να γράψει ένα απολογητικό γράμμα...

Αντί να εμφανιστεί απολογητικός, ο 13χρονος αναφέρει πως μίλησε μόνο για λίγα δευτερόλεπτα στον φίλο του και πως δεν μιλούσε συνέχεια. Γύρισα πίσω και μίλησα στον *** για λίγα δευτερόλεπτα. Δεν μιλούσα συνεχώς. Μιλούσαν και όλοι οι άλλοι και εμένα με βάλατε να γράψω και να ζητήσω συγγνώμη επειδή μίλησα στον *** για μια στιγμή. Δεν νομίζω ότι είναι δίκαιο και δεν ζητάω συγγνώμη.. Έκανα ό,τι έπρεπε να κάνω. Δεν μου αρέσουν τα γερμανικά.

Πρέπει να γράψω μέχρι εκείνη τη γραμμή αλλά δεν έχω τίποτα άλλο να πω για τον εαυτό μου οπότε θα σας πω απλά ότι έφαγα πατατάκια για μεσημεριανό".

Το γράμμα ανέβασε στο twitter ο αδερφός του με τη λεζάντα "ο αδερφός μου έπρεπε να ζητήσει συγγνώμη από την κυρία ***, κοιτάξτε τι έγραψε" και μέσα σε λίγες ώρες το έκαναν retweet χιλιάδες χρήστες.

Via



Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Lifestyle

[Lifestyle][twocolumns]

More News

[Tv-News-Περίεργα-Αστεία-Video-fail-Photos-Jokes-Health][twocolumns]

Υγεία Ομορφιά Διατροφή

[Υγεία Ομορφιά Διατροφή][bsummary]