Έχει παντρευτεί ή όχι με την Μαριέττα ο Δημήτρης Σκαρμούτσος; Όλη η αλήθεια!

Ο Δημήτρης Σκαρμούτσος είναι ένας γοητευτικός Δίδυμος που δεν σε αφήνει ποτέ να βαρεθείς.

Η ζωή του μοιάζει με χουλιγουντιανή ταινία καθώς μεγάλο μέρος της διαδραματίστηκε στους δρόμους της Νέας Υόρκης, εκεί όπου πήγε στα 18 του και τα έζησε όλα μέχρι το τέλος. Ο αγαπημένος σεφ, μιλά στο YOU και τον Γιώργο Μπέζα… Εσύ με τη μητέρα του παιδιού δεν παντρεύτηκες ποτέ;

Έχω παντρευτεί δύο φορές. Με τη μητέρα του Δημήτρη;

Γενικώς. Έχω παντρευτεί δύο φορές. Με το γάμο πώς τα πας; Βαριέσαι;

Όχι, καθόλου. Απλώς δεν μου έκατσε μέχρι τώρα. Είμαι, όμως, με έναν εξαιρετικό άνθρωπο,την Μαριέττα . Πόσα χρόνια είστε μαζί;

Τρία στα τέσσερα. Πρόταση γάμου της έχεις κάνει;

Μπορεί να είμαστε παντρεμένοι, δεν ξέρεις… Είναι εξαιρετική, με ανέχεται και είναι πολύ σημαντικό -γιατί έχω πάρα πολλά ελαττώματα- που μπορεί και στέκεται δίπλα μου με όλο αυτό το πράγμα που έχω, δεν είναι εύκολο… Με καταλαβαίνει, με φέρνει στα ίσα μου.

Via



Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Lifestyle

[Lifestyle][twocolumns]

More News

[Tv-News-Περίεργα-Αστεία-Video-fail-Photos-Jokes-Health][twocolumns]

Υγεία Ομορφιά Διατροφή

[Υγεία Ομορφιά Διατροφή][bsummary]