Ο Κώστας Βουτσάς κάνει αποκαλύψεις που θα συζητηθούν...

Μαζί με τη σύντροφό του Αλίκη Κατσαβού έδωσε συνέντευξη ο Κώστας Βουτσάς και... αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο ενδεχόμενο ενός γάμου αποκαλύπτοντας ποιον θα ήθελε για κουμπάρο. Πώς δεν το σκεφτόµαστε! Εδώ θέλουµε να κάνουµε παιδί. Η αλήθεια είναι ότι ζούµε σαν παντρεµένοι. Πάντως θα µου άρεσε να µας παντρέψει ο Ηλίας Ψινάκης, είναι ένας ευφυέστατος άνθρωπος που θαυµάζω πολύ". Στην ερώτηση για το πόσο συχνά μπορεί να έχει "επαφές" ο κ. Βουτσάς απάντησε στο περιοδικό ΟΚ: Μία με δύο φορές την εβδομάδα. Δεν είμαι πλέον τόσο ακμαίος όσο ήμουν κάποτε έκανα ακόμα και πέντε φορές την ημέρα, αλλά τα καταφέρνω, και μάλιστα χωρίς να χρησιμοποιώ χάπια. Ρώτησα τον γιατρό μου, επειδή έχω κάνει αλλαγή βαλβίδας, και μου συνέστησε να μη χρησιμοποιώ τέτοιου είδους βοηθήματα γιατί μακροπρόθεσμα θα μου κάνουν κακό».

Via



Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Lifestyle

[Lifestyle][twocolumns]

More News

[Tv-News-Περίεργα-Αστεία-Video-fail-Photos-Jokes-Health][twocolumns]

Υγεία Ομορφιά Διατροφή

[Υγεία Ομορφιά Διατροφή][bsummary]