Τι αποκάλυψε η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου για τον μεγαλύτερο φόβο της;

Έχουμε προγραμματιστεί από εμπειρικές... καταστάσεις που έχουμε βιώσει. Κάθε εμπειρία μας έχει αφήσει ίχνη στο υποσυνείδητο μας και το υποσυνείδητο μας καθορίζει τη ζωή μας κατά 95%» εξηγούσε στην πρωινή παρέα του Alpha ο Δημήτρης Τσέλιος Μιλώντας για το life coaching. Με αφορμή αυτά η παρουσιάστρια του «Σπίτι μου σπιτάκι μου» Κωνσταντίνα Σπυροπούλου μίλησε για τον μεγαλύτερο φόβο της: «Εγώ θυμήθηκα ότι όταν ήμουν μικρή είχα πάει να πνιγώ. Επειδή στη Ρόδο έχει πάρα πολύ ψηλά κύματα, η μαμά μου δεν είχε καταλάβει ότι είχα μπει στη θάλασσα και παραλίγο να πνιγώ. Εν πάση περιπτώσει με έσωσε η γιαγιά μου. Ο χειρότερος μου θάνατος αν με ρωτήσει κάποιος...Φόβος να μην πεθάνω, είναι ο πνιγμός. Το life coaching μπορεί να εφαρμοστεί σε κάτι τέτοιο και να φύγει αυτός ο φόβος μου;»

Via



Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Lifestyle

[Lifestyle][twocolumns]

More News

[Tv-News-Περίεργα-Αστεία-Video-fail-Photos-Jokes-Health][twocolumns]

Υγεία Ομορφιά Διατροφή

[Υγεία Ομορφιά Διατροφή][bsummary]