Όταν μιλούν οι γυναίκες

ο Θεός να βάλει το χέρι του... Γνωριζόμαστε από κάπου, μου φαίνεσαι γνωστή φυσιογνωμία. Φυσιογνωμία είσαι εσύ ρε, εγώ είμαι Μορφή! Κάποια μέρα ελπίζω τα όνειρα μου και η πραγματικότητα να... ενωθούν.... Η απουσία σου .... σε υψηλά για την εποχή επίπεδα .... Και
βέβαια μπορώ να ζήσω χωρίς εσένα ..

Τι νομίζεις ότι είσαι; νουτέλα; μερέντα; γύρος ; σουτζουκάκια ; ντολμάδες; τηγανητές πατάτες; Τι;;;;;; Να σου πω τον καφέ? Ναι Βλέπω κρεβάτι με ένα Β Γιατί , με 2 γράφεται ? Να ξέρετε κορίτσια , όταν ο άλλος φωνάζει "γκόόό... οοοχι ρε πούστη μου" τότε αυτό είναι το οφσάιντ!!!! Μαμά , γιατί αυτός ο κύριος κοιτάει τον ποπό σου ? Γιατί είναι μλάκας αγόρι μου. Κι' ο μπαμπάς που δεν στον κοιτάει , τι είναι ? Μλάκας κι' αυτός. Πρόβλημα δεν έχεις όταν δεις κατσαρίδα.

Πρόβλημα έχεις όταν χάσεις κατσαρίδα από τα μάτια σου ! Πόσο ύπουλοι οι άντρες.

Πετάνε ένα ”κοριτσάκι μου” και ξεχνάς γιατί ήθελες να του βγάλεις τα νύχια με τανάλια." ! Τρως υγιεινό πρωινό στις 10

ελαφρύ μεσημεριανό στις 3

χαλαρό βραδινό στις 9

και στις 11 φρικάρεις και τρως 2 πίτσες !!! Το γυμναστήριο που πάω είναι απέναντι από ένα ζαχαροπλαστείο.

Φέτος λέω να γραφτώ στο ζαχαροπλαστείο ! Δεν παρακαλάς τον Έρωτα...

Είναι Αρσενικός..

Τον Προκαλείς Συμβουλή "Μάνας προς Κόρη" :

1970-Να βρεις γιατρό

1990-Να βρεις πλούσιο

2006-Να βρεις κάποιον με καλή δουλειά

2014-Να βρεις κάποιον χωρίς χρέη !!!!! ΟΤΑΝ ΣΕ ΠΑΙΡΝΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΑ ΤΟ ΣΗΚΩΝΕΙΣ ΑΜΕΣΩΣ! Μιλούσα. ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΠΑΙΡΝΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝ! Καλά πες. Λοιπόν, 4 γύρο χοιρινό, μια πατάτες...

Via



Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Lifestyle

[Lifestyle][twocolumns]

More News

[Tv-News-Περίεργα-Αστεία-Video-fail-Photos-Jokes-Health][twocolumns]

Υγεία Ομορφιά Διατροφή

[Υγεία Ομορφιά Διατροφή][bsummary]