Τζένη Μπαλατσινού: Πάω μόνη μου στο δωμάτιο και κλαίω

Η μικρή μου κόρη έγινε 16, είναι ηλικία ορόσημο, όπως και τα 18...

Και στα 17 συγκινήθηκα πέρσι, με την μεγάλη. Νομίζω ότι από τα 15 και μετά συγκινούμαι συνέχεια, με έχει πιάσει κάτι σαν νοσταλγία και σκέφτομαι ότι μου φεύγουνε.

Έχουμε δράματα! Πάω μόνη μου στο δωμάτιο, κλαίω, μετά ξαναγυρνάω, το παίζω άνετη, κάνω μαλλιά…

Θα μείνω στο τέλος με τον μικρό μόνη στο σπίτι όταν οι κόρες μου φύγουν! Καλά προνόησα, έχω κάβα», εξομολογήθηκε η Τζένη Μπαλατσινού σχετικά με τη ζωή με τα παιδιά της.

Via



Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Lifestyle

[Lifestyle][twocolumns]

More News

[Tv-News-Περίεργα-Αστεία-Video-fail-Photos-Jokes-Health][twocolumns]

Υγεία Ομορφιά Διατροφή

[Υγεία Ομορφιά Διατροφή][bsummary]