TΡΕΛΟ ΓΕΛΙΟ: Τι είπε Βουλευτής στον “ΑΕΡΑ” και τον έκοψαν άρον άρον; [video]

Τι συνέβη κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής επικοινωνίας; Μόλις είχαν ολοκληρώσει το θέμα με τις πλημμύρες στον Έβρο και την εκκένωση των χωριών, στην Κοινωνία ώρα Mega. Για να ελαφρύνουν το κλίμα λοιπόν, οι παρουσιαστές της εκπομπής θέλησαν να περάσουν στη χθεσινή ορκωμοσία των βουλευτών και τις selfie που έβγαλαν μέσα στη Βουλή. Ευκαιρία να το ελαφρύνουμε λίγο. Ο Νίκος Ορφανός, ο βουλευτής από το Ποτάμι είναι μαζί μας στο τηλέφωνο», είπε ο Δημήτρης Καμπουράκης. Ο βουλευτής όμως,σύμφωνα με το zappit.gr, είχε άλλη άποψη. «Τώρα συγνώμη, μετά από όλα αυτά τα σοβαρά με τους μαθητές που πεινάνε και τις πλημμύρες, πώς να το ελαφρύνουμε;», αναρωτήθηκε. Να μην το ελαφρύνουμε λοιπόν. Συμφωνούμε μαζί σου. Γεια σου Νίκο, ευχαριστούμε πολύ! Καλημέρα!», είπε ο δημοσιογράφος και διέκοψαν την τηλεφωνική επικοινωνία προκαλώντας δικαιολογημένα μεγάλη αμηχανία στο πλατό. Είναι πρώτο θέμα σε όλα τα social media. Λυπάμαι! Καλώς ή κακώς έτσι είναι! Πάλι την πλήρωσα εγώ...», ξέσπασε ο Δημήτρης Καμπουράκης.

Via



Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Lifestyle

[Lifestyle][twocolumns]

More News

[Tv-News-Περίεργα-Αστεία-Video-fail-Photos-Jokes-Health][twocolumns]

Υγεία Ομορφιά Διατροφή

[Υγεία Ομορφιά Διατροφή][bsummary]