Ο ΔΡΑΓΑΣΑΚΗΣ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ : ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ Ή ΦΤΗΝΗ ΔΗΜΑΓΩΓΙΑ;
Για «ασχετοσύνη ή φθηνή δημαγωγία» κατηγορεί τον κοινοβουλευτικό
εκπρόσωπο και υποψήφιο...
πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκο Μητσοτάκη ο
αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γιάννης Δραγασάκης, απαντώντας στην
καταγγελία πως προσέλβε πέντε νέους ειδικούς συμβούλους στο γραφείο του. Ο κύριος Μητσοτάκης είχε κάνει και τον Φεβρουάριο το ίδιο λάθος, λέει ο
κύριος Δραγασάκης και εξηγεί πως δεν πρόκειται για νέες προσλήψεις, αλλά για το αναγκαίο προσωπικό που επαναπροσλαμβάνεται καθώς το γραφείο του
αντιπορέδρου συστύνεται εκ του μηδενός κάθε φορά. Ολόκληρη η απάντηση του Γιάννη Δραγασάκη: Ο κ. Μητσοτάκης διαπράττει για δεύτερη φορά το ίδιο λάθος
Όπως έκανε και τον περασμένο Φεβρουάριο, ο κ. Μητσοτάκης επιμένει να
αγνοεί πως το Γραφείο του Αντιπροέδρου δεν διαθέτει διοικητικούς
υπαλλήλους ή συμβούλους.
Κάθε φορά λοιπόν γίνεται σύσταση του Γραφείου εκ του μηδενός με το απολύτως αναγκαίο για την κρίσιμη λειτουργία του προσωπικό.
Αυτό συμβαίνει και τώρα. Δεν πρόκειται για νέες προσλήψεις ή για νέο
προσωπικό, αλλά για ανασύσταση της δομής που υπήρχε μετά την 25η
Ιανουαρίου μέχρι και την προκήρυξη των τελευταίων εκλογών....
Ασχετοσύνη ή φθηνή δημαγωγία; Ή μήπως νομίζει ότι ο κόσμος ξέχασε τις
απολύσεις και τ' άλλα κατορθώματά του ως υπουργός του Σαμαρά»;
Via
εκπρόσωπο και υποψήφιο...
πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκο Μητσοτάκη ο
αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γιάννης Δραγασάκης, απαντώντας στην
καταγγελία πως προσέλβε πέντε νέους ειδικούς συμβούλους στο γραφείο του. Ο κύριος Μητσοτάκης είχε κάνει και τον Φεβρουάριο το ίδιο λάθος, λέει ο
κύριος Δραγασάκης και εξηγεί πως δεν πρόκειται για νέες προσλήψεις, αλλά για το αναγκαίο προσωπικό που επαναπροσλαμβάνεται καθώς το γραφείο του
αντιπορέδρου συστύνεται εκ του μηδενός κάθε φορά. Ολόκληρη η απάντηση του Γιάννη Δραγασάκη: Ο κ. Μητσοτάκης διαπράττει για δεύτερη φορά το ίδιο λάθος
Όπως έκανε και τον περασμένο Φεβρουάριο, ο κ. Μητσοτάκης επιμένει να
αγνοεί πως το Γραφείο του Αντιπροέδρου δεν διαθέτει διοικητικούς
υπαλλήλους ή συμβούλους.
Κάθε φορά λοιπόν γίνεται σύσταση του Γραφείου εκ του μηδενός με το απολύτως αναγκαίο για την κρίσιμη λειτουργία του προσωπικό.
Αυτό συμβαίνει και τώρα. Δεν πρόκειται για νέες προσλήψεις ή για νέο
προσωπικό, αλλά για ανασύσταση της δομής που υπήρχε μετά την 25η
Ιανουαρίου μέχρι και την προκήρυξη των τελευταίων εκλογών....
Ασχετοσύνη ή φθηνή δημαγωγία; Ή μήπως νομίζει ότι ο κόσμος ξέχασε τις
απολύσεις και τ' άλλα κατορθώματά του ως υπουργός του Σαμαρά»;
Via
Post A Comment
Δεν υπάρχουν σχόλια :