ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ: H ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΤΑΙ ΜΕ ΗΜΙΑΥΤΑΡΧΙΚΟ ΤΡΟΠΟ...

Για ημιαυταρχισμό κατηγόρησε την Κυβέρνηση ο υποψήφιος πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης, μιλώντας... στη Βουλή για το νομοσχέδιο

για τα ΜΜΕ. Η συμπεριφορά της Κυβέρνησης θυμίζει άλλες εποχές», ανέφερε ο

Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος,εκφράζοντας την άποψη ότι ο αριθμός των

τηλεοπτικών αδειών θα πρέπει να ορίζεται από την αγορά. «Γινόμαστε

μάρτυρες μιας ευρύτερης προσπάθειας άλωσης ανεξαρτήτων πυλώνων του

κράτους από μια εκτελεστική εξουσία, η οποία ενοχλείται από ανεξάρτητες

φωνές», τόνισε ο κ. Μητσοτάκης. Φανερά ενοχλημένος και με καταγγελτικό τόνο, ο κ. Μητσοτάκης

υπογράμμισε: «Τι προσάπτετε στην κυρία Σαββαΐδου; Έχουμε αναλάβει βασική υποχρέωση για την κατοχύρωση της ανεξαρτησίας των δημοσίων εσόδων. Αν η κυρία Σαββαΐδου δεν επιτυγχάνει τους στόχους, να το πείτε. Εγώ έχω

κάνει κομματική αυτοκριτική. Η εκτελεστική εξουσία δεν μπορεί να

λειτουργεί κατά το δοκούν» συμπλήρωσε στο ίδιο πνεύμα ο κ. Μητσοτάκης

και πρόσθεσε: «Γιατί επείγεστε για το νομοσχέδιο για τα ΜΜΕ; Τι

επιδιώκετε; Να εξυγιάνετε το τοπίο ή να δημιουργήσετε ένα νέο, που θα

διάκειται ευμενώς στην κυβέρνηση;».

Via



Share/Bookmark
Post A Comment
  • Τα σχόλια σας ΕΔΩ . . Comment using Blogger
  • . .ή στο Facebook . Comment using Facebook
  • . . Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Lifestyle

[Lifestyle][twocolumns]

More News

[Tv-News-Περίεργα-Αστεία-Video-fail-Photos-Jokes-Health][twocolumns]

Υγεία Ομορφιά Διατροφή

[Υγεία Ομορφιά Διατροφή][bsummary]